Sistem de Management Documente: Registrul de Intrări/Ieșiri cu Indexare și Arhivare Digitală
A. Funcționalități:
- Înregistrare și Stocare Electronică:
-
- Documentele intrate în fluxul de documente al INSTITUTIEI sunt înregistrate și stocate electronic.
- Atributele conexe facilitează organizarea și ordonarea după tip, data, expeditor, destinatar, persoana sau compartiment destinatar.
- Fluxurile de lucru definite automatizează procesul de înregistrare.
- Tipărire Registre Documente:
- Posibilitatea de a tipări registrele de documente pentru o gestionare fizică.
- Adăugare Adnotări/Comentarii:
- Utilizatorii pot adăuga adnotări sau comentarii fără a modifica conținutul documentului.
- Interfață Utilizator Personalizată:
- Fiecare utilizator are o interfață cu afișarea tuturor sarcinilor active și intervențiilor în fluxurile de lucru.
- Verificare Stadiu Flux de Lucru:
- Posibilitatea de a verifica stadiul unui flux de lucru.
- Prezentare Documente Electronice:
- Documentele pot fi prezentate în format electronic conform rolurilor și drepturilor utilizatorilor.
- Alertă automată la apropierea sau depășirea termenului de rezolvare a sarcinii.
- Redirecționare Dinamică a Documentelor:
- Capacitatea de a redirecționa dinamic documentele pentru fluxurile de lucru ne definite.
B. Tipuri de Raportări:
- Raportări și Evidențe:
- Raportări privind documentele înregistrate și/sau arhivate.
- Diverse raportări, inclusiv fluxuri active, stadiul documentelor, documente cu termen de rezolvare depășit, statistici etc.
- Tipărire Registru General:
- Posibilitatea de a tipări Registrul General în diferite intervale de timp.
- Tipărire Registre Secundare:
- Posibilitatea de a tipări Registre Secundare la nivel de INSTITUTIE sau pentru fiecare utilizator în parte.
- Procesoare Verbale de Predare-Primire:
- Tipărire procese verbale de predare-primire în diferite intervale de timp.
Nomenclatorul de Arhivă al INSTITUTIEI:
- Pentru anumite tipologii de documente, indicativul de dosare de arhivă se aloca automat.
- Configurare pentru alocarea manuală sau în bloc a indicativului pentru documente generale.
Detalii Tehnice:
- Sistemul este integrat, având o interfață unitară și date stocate în baze de date unice.
- Aplicația funcționează ca un webserver, accesibil prin nume de utilizator și parolă, cu restricții de acces pe baza de IP.
- Utilizează un sistem de gestionare a bazelor de date relaționale performant.
- Tehnologii cu suport pentru mecanisme de tip clustering și failover.
- Rulează pe o infrastructură hardware virtualizată, eliminând necesitatea instalării de softuri suplimentare.
Pentru detalii tehnice si preturi nu ezitati sa ne
contactati.
Suntem prezenti si pe SEAP